Intervju: Zadovoljen bolnik bo bolj upošteval navodila

Intervju: Zadovoljen bolnik bo bolj upošteval navodila
Intervju: Zadovoljen bolnik bo bolj upošteval navodila
  09.07.2014  |  07:00
Čas branja: 6 min
Evropska direktiva o prostem pretoku pacientov je bolnišnice postavila v nov, tekmovalnejši položaj na evropskem trgu. Bi morale več vložiti v javno podobo in spremeniti svoje trženjske strategije? S prof. dr. Johnom Huppertzem z Union Graduate College v Schenectadyju smo se pogovarjali o vprašanju zdravstvenega marketinga in vlogi merjenja zadovoljstva pacientov z zdravstveno oskrbo.
Celotni članek je na voljo le naročnikom

Postanite naročnik
če naročniško uporabniško ime že imate, se prijavite


Klinična praksa
Klinična praksa Cilj je pridobiti klinične podatke in izkušnje zdravljenja z NOAK

Register zdravljenja z neposrednimi peroralnimi antikoagulacijskimi zdravili (NOAK) v sekundarni preventivi ishemične možganske kapi je...

Klinična praksa
Klinična praksa Kakovost življenja po hudi poškodbi je prav tako pomembna kot preživetje samo

Potrebno je troje: pritok denarja za vzdržnost zdravstvenega sistema, bazen etičnega in visokostrokovnega kadra ustrezno stimuliranih...

Tehnologija
Tehnologija Kako medicinski »veliki brat« že danes pomaga Slovencem pri zdravljenju

Milijoni evrov prihrankov, kakovost­nejše delovno okolje za zdravnike, bolj zdravi in zadovoljni pacienti... To in še mnogo več...

Klinična praksa
Klinična praksa Sakralna nevromodulacija tudi za slovenske bolnike

Slovenski bolniki nestrpno pričakujejo možnost zdravljenja fekalne inkontinence s sakralno nevromodulacijo (SNM). Za zdaj so lahko takega...

Novice
Novice Ni časa za odlašanje pri srčno-žilno ogroženih bolnikih, ukrepati je treba čim prej

»Ljudi s sladkorno boleznijo še vedno zdravimo po sekvenčnem pristopu, glikirani hemoglobin pa postopoma raste. To ni dobro za...