Skrajšali postopek obravnave in izboljšali dostopnost do storitev (Dobra praksa 2017)

Skrajšali postopek obravnave in izboljšali dostopnost do storitev (Dobra praksa 2017)
Skrajšali postopek obravnave in izboljšali dostopnost do storitev (Dobra praksa 2017)
  27.03.2018  |  22:00
Čas branja: 2 min
Tim iz Goriške lekarne Nova Gorica in Zdravstvenega doma Nova Gorica je optimiziral proces zdravljenja z zdravili. Z vpeljavo novih protokolov so povezali vse deležnike, ki sodelujejo pri tem procesu: zdravnika, kliničnega farmacevta, medicinsko sestro, lekarniškega farmacevta in bolnike. Tako delujejo bolj usklajeno in si lažje izmenjujejo povratne informacije.
Celotni članek je na voljo le naročnikom

Postanite naročnik, če pa naročniško uporabniško ime že imate, se prijavite.


S kavča na tekmo: kako naj pretečem desetko in polmaraton?

Nasveti iz prve roke, od tekaškega trenerja in legende ter podjetnice in gospodarstvenika, ki ne najdeta izgovora, zakaj ne bi tekla. Brez...