Skrajšali postopek obravnave in izboljšali dostopnost do storitev (Dobra praksa 2017)

Skrajšali postopek obravnave in izboljšali dostopnost do storitev (Dobra praksa 2017)
Skrajšali postopek obravnave in izboljšali dostopnost do storitev (Dobra praksa 2017)
  27.03.2018  |  22:00
Čas branja: 2 min
Tim iz Goriške lekarne Nova Gorica in Zdravstvenega doma Nova Gorica je optimiziral proces zdravljenja z zdravili. Z vpeljavo novih protokolov so povezali vse deležnike, ki sodelujejo pri tem procesu: zdravnika, kliničnega farmacevta, medicinsko sestro, lekarniškega farmacevta in bolnike. Tako delujejo bolj usklajeno in si lažje izmenjujejo povratne informacije.
Celotni članek je na voljo le naročnikom

Postanite naročnik, če pa naročniško uporabniško ime že imate, se prijavite.


Klinična praksa
Klinična praksa Zmagovalna dobra praksa 2018: svetla izjema, ki bi morala biti pravilo – pogovorimo se o minljivosti

Letošnji zmagovalec natečaja Dobra praksa je izjemna ekipa, ki jo sestavljajo zaposleni v Domu starejših Logatec in ZD Logatec. V...

Klinična praksa
Klinična praksa Fizioterapija lahko veliko pomaga pri duševnem zdravju

Glavno načelo fizioterapije, da gibanje zagotavlja funkcionalno zdravje, se ne nanaša le na boljše telesne zmogljivosti, ki jih poskuša...

Medicina in družba
Medicina in družba Predstavlja se Slovensko društvo za psihoterapijo psihoz

Specialistka psihiatrije Marjeta Blinc Pesek je prva v Sloveniji organizirala strokovnjake s področja psihiatrije in ustanovila Slovensko...

Novice
Novice Potencial novega proteina pri zgodnjem ugotavljanju raka debelega črevesa

Na kliniki univerze Johns Hopkins iščejo krvne biooznačevalce, ki bi še izboljšali zgodnjo diagnostiko raka debelega črevesa....