Z načinom dela spodbujajo strokovno in do bolnika prijazno obravnavo (Dobra praksa 2017)

Z načinom dela spodbujajo strokovno in do bolnika prijazno obravnavo (Dobra praksa 2017)
Z načinom dela spodbujajo strokovno in do bolnika prijazno obravnavo (Dobra praksa 2017)
  27.03.2018  |  22:00
Čas branja: 2 min
Ekipa želi svojim zavarovancem omogočiti strokovno in do bolnikov prijazno obravnavo, zato so uvedli sistematično spremljanje zadovoljstva s storitvami zdravstvenih ustanov, kamor napotujejo zavarovance z možnostjo uveljavljanja pravice iz dodatnega zavarovanja. Spremljanje zadovoljstva se začne pri naročanju na storitev pri izbranem specialistu in konča s koncem zdravstvene obravnave.
Celotni članek je na voljo le naročnikom

Postanite naročnik, če pa naročniško uporabniško ime že imate, se prijavite.


S kavča na tekmo: kako naj pretečem desetko in polmaraton?

Nasveti iz prve roke, od tekaškega trenerja in legende ter podjetnice in gospodarstvenika, ki ne najdeta izgovora, zakaj ne bi tekla. Brez...